Lyngby Lille Børnehave

Opstart

Vores opstart

Når dit barn får tildelt en plads hos os, sender vi et velkomstbrev.

Indkøring

Når dit barn får tildelt en plads hos os, sender vi et velkomstbrev. Brevet indeholder en velkomstfolder til dit barn og en informationsfolder til dig. Efter modtagelsen af brevet bedes du ringe for at arrangere en besøgsaftale, hvor vi vil planlægge barnets opstart og tilvænningsforløb. Normalt vil barnets kontaktpædagog tage imod jer.

Blebørn

For børn, der stadig bruger ble, når de starter i børnehaven, står vi altid klar til at skifte og være behjælpelig til at sidde på toilettet. Vi understøtter overgangen til at ’slippe bleen’ i samarbejde med dig. Børnehaven stiller bleer til rådighed.

Aflevering og Hentning

Det er vigtigt, at der altid bliver sagt "goddag" og "farvel" til en voksen. Derfor vil der altid være hjælp til rådighed, så dit barn får en god start på dagen. Hvis dit barn græder ved afsked, kan du altid ringe senere for at sikre, at alt er godt. Vores aktiviteter starter normalt kl. 09:15, så aflevering skal ske senest kl. 09:00. For ture og særlige arrangementer vil ændringer i afleveringstiderne blive annonceret via Famly eller opslagstavlen. Vi beder om, at du informerer os om fravær, ferie eller sygdom, ligesom du registrerer på Famly, når du logger ind om morgenen, om en anden person end dig selv henter dit barn.

RSS FeedPersondatapolitik