Lyngby Lille Børnehave

Famly

Lyngby Lille Børnehave registrerings- og kommunikationssystemet Famly

For at styrke forældreinformation og forældresamarbejde anvender Lyngby Lille Børnehave registrerings- og kommunikationssystemet Famly. Vi har Famly, fordi det bidrager til en bedre struktur i vores dagligdag, når vi kommunikerer om børnenes hverdag.

Vi dokumenterer vores pædagogiske aktiviteter med billeder, fortællinger fra hverdagen og månedsplaner i Famly. Derudover bruger vi systemet til at sende praktiske beskeder og formidle både kollektive og individuelle informationer om børnene.

Når du kommer om morgenen, skal du logge dit barn ind på vores iPad, som hænger i børnehaven, og når du henter dit barn, logger du ud igen. Du kan også registrere barnets søvnvaner, hvornår og af hvem barnet hentes, samt oplyse om fridage, ferier og sygdom.

Alle nye forældre modtager en e-mail med login-oplysninger til Famly. Det er dit ansvar at sikre, at oplysningerne om dit barn og tilknyttede kontaktpersoner er korrekt indtastet og løbende opdateret. Famly kan downloades på din telefon og computer, så du altid kan følge med i dit barns hverdag i institutionen.

Download iPhone appen her

Download Android appen her